КРЕАТИВЕН ПОДХОД КЪМ КОНЦЕПТУАЛИЗИРАНЕТО И ИНТЕГРИРАНЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ/БРАНДОВЕ

Автори

Ключови думи
туристически продукти/брандове, маркетинг, креативен под¬ход, Българско подунавие,атрактивност, регион.

Резюме
Целта на настоящата статия е да очертае определени отп¬равни моменти, свързани с креативността при създаване на туристически про¬дукти/брандове.

Обект на изследване е отношението: „Туристически потенциал на един рeгион - Туристически атрактори – Туристически продукт – Маркетинг на туристи-чески продукт/бранд.

В определена последователност се представят модели на креативния про-цес, функционалните компоненти на туристическия продект – надстройка, структури, инфоструктура и инфраструктура. Те се разглеждат като основни обекти на креативни идеи и инсайти. Структурира се креативният маркетингов про¬цес. Обръща се внимание на съчетаването на туристически продукти в т.нар. интеграли.

Анализират се възможни подходи за интегрално използване на тури-стичес¬кия потенциал на р. Дунав (Българско подунавие – БПД). Очертават се определени туристически брандове/продукти, които биха могли да повишат атрактивността на споменатия регион. Специално внимание е отделено на хиперб-ранда „Българско подунавие” (ХБ „БПД”).

JEL Класификатор: M11, M30
Кодове на научна квалификация:
Страници: 27

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • СВЕТОВНАТА ФИНАНСОВА КРИЗА В ЕВРОПА: ТРАНСМИСИЯ, РАЗВИТИЕ И ВЪЗДЕЙСТВИЕ ВЪРХУ БАНКОВИЯ СЕКТОР

    Световната финансова криза от 2007 година по своя характер и дълбочи¬на е едно от най-сериозните предизвикателства пред съвременната икономика след Великата депресия от 1929 година. Фактът, че седем години след възникването на първите смущения икономиката все още не се е възстано¬вила напълно, говори за нейната изключителна сила и негативно ...

  • СИТУАЦИОНЕН ПОДХОД КЪМ РЪКОВОД¬СТВОТО НА ПРОЕКТНИЯ ЕКИП – НЕОБХОДИМОСТ И ПРАКТИКО-ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ

    Почти всички изследвания върху качествата и управленския стил на проектния мениджър имат универсален характер и постулират изводи и обобщения, които не са съобразени с конкретната ситуация, в която се изпъл¬нява самият проект. Целта на настоящата статия е да внуши идеята, че ръковод¬ството на проектния екип изисква прилагане на ситуационен подход, ...

  • СЪДЕЯТЕЛСТВОТО ПРЕЗ ПРИЗМАТА НА СОЦИАЛНАТА АКТИВНОСТ, ПОВЕДЕНЧЕСКАТА НЕОПРЕДЕЛЕНОСТ И МЕНИДЖЪРСКАТА ПРОНИЦАТЕЛНОСТ

    В статията се прави връзка между успеха и ролята на личните и професионални качества и групата - от една страна, и значението на съдедятелс¬ката среда - от друга. За общия резултат, който на практика е реализирана цел, с особено значение са компонентите на съдеятелската система. Нещо повече – дори при много висока оценка за личните и професионални ...