БИЗНЕС МОТИВАЦИОНЕН ПРОФИЛ: СРАВНЕНИЕ МЕЖДУ НАГЛАСИ НА БИЗНЕСА, АДМИНИСТРАЦИЯТА И МЛАДИТЕ ХОРА

Автори

Ключови думи
бизнес, администрация, мотивация, мотивационен профил, работна сила.

Резюме
Въпросите за мотивационните нагласи и изследванията в тази област са винаги актуални от гл.точка на динамиката на бизнес средата и бързата промяна в тях в това направление. Поради това съществуват мнжество предходни изследвания от теоретична, методическа и практикоприложна гл.точка, които същевременно не омаловажават актуалността на всяко следващо изследване.

Съобразно горните предпоставки, настоящото проучване изследва и ана-лизира мотивацията на служителите и ръководителите от бизнес структури и от общинската администрация. Изследването има за цел да анализира и из¬върши сравнителен анализ между мотивацията на ръководния персонал и служителите, заети в бизнеса и публичната администрация, както и нагласите на младите хора, обучаващи се в бизнес специалности, по отношение на тяхната бъдеща професионална реализация.

Изследването е структурирано в три части, а именно: представяне на теоретичните и методически основи на мотивацията, мотивационният профил и компетентности; представяне на резултати от проведено анкетно проучване; обобщени заключения и изводи.

JEL Класификатор: M12, M54, J21.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 23

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ НА МОДЕЛА „БИЗНЕС ПРОЦЕС КАТО УСЛУГА“

    Моделът „Бизнес процес като услуга“ интегрира достиженията на концепциите за управление на бизнес процесите на базата на техните мо¬дели и облачните технологии. Той е насочен към бързото изграждане на автома¬тизирани бизнес процеси на базата на облачни услуги. В статията е направен опит за прецизиране обхвата на модела „Бизнес процес като ...

  • ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЧЕТОВОДНИЯ ТРУД В БАНКОВИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

    Финансовият стабилитет на предприятието се определя от резултатите, които то реализира за съответния отчетен период. Реализацията на съответните резултати (печалби) зависи не само от размера на разполагаемия капитал, но преди всичко от разработената инвестиционна стратегия, посредст¬вом която той да бъде ангажиран в конкретни стопански операции по ...

  • ИНТЕГРИРАНОСТ НА СТРАТЕГИИТЕ ЗА НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ В ПЛАНОВИТЕ ДОКУМЕНТИ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА

    В статията са представени модел за интегрираност на орга¬низа¬ционната стратегия на висшите училища със стратегията за научноиз¬следователска дейност, както и етапите на разработване на стратегията за НИД, така че да се постигне съгласуваност с организационната стратегия и структура. Моделът дава възможност за ефективно организационно проекти¬ране ...