МЕНИДЖМЪНТ практика СПЕЦИФИКА НА МЕДИИТЕ КАТО БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИ И МОДЕЛИ ЗА АНАЛИЗ НА СЪЗДАВАНИТЕ ОТ ТЯХ СТОЙНОСТИ Доц. д-р Михаил Чиприянов, докторант Магдалена Андоновска / 5 Q-COMMERCE – СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ Доц. д-р Михал Стоянов / 18 ОТРАЖЕНИЕ НА КОВИД-19 ВЪРХУ РАЗВИТИЕТО НА ЗАСТРАХОВКА „КАСКО НА МПС“ В БЪЛГАРИЯ Доц. д-р Румен Ерусалимов, докторант Николай Илиев / 38 КОНЦЕПТУАЛЕН ПОДХОД ЗА ПРЕДСТАВЯНЕ НА ТЕКСТОВИ ДАННИ ОТ УЕБ БАЗИРАНИ ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ В СТРУКТУРИРАНА ФОРМА Доц. д-р Пламен Христов Милев, Явор Николов Табов / 50 ВЛИЯНИЕ НА ПРЕКИТЕ ГЕРМАНСКИ ИНВЕСТИЦИИ ВЪРХУ ИКОНОМИКАТА НА БЪЛГАРИЯ Докторант Кармен Димитров Вранчев / 64
Статията е фокусирана върху актуални проблеми на стратегическия анализ на създаването на стойност в медиите. В началото се извеждат характерните белези на медийната организация като такава и се оценяват специфичните аспекти на нейното бизнес управление. Изясняват се ...
Резюме: Q-търговията е продукт на интеграцията на информационните и комуникационните технологии и на миграцията на обмена на продукти в онлайн среда, което в комбинация с възможностите за физическа доставка в рамките на сравнител-но кратък период от време, създава нов ...
Застраховка „Каско на МПС“ е най-сключваната доброволна застраховка на българския застрахователен пазар и през последните години нейният пазарен дял е около 27% в Раздел „Общо застраховане“. Целта на изследването е да се оцени влиянието на мерките, възприети от ...
Данните в уеб базираните информационни системи представляват все по-голям интерес за аналитична обработка от страна на организациите. Обичайно текстовите данни в този вид системи имат неструктурирана форма. Неструктурираните данни в уеб базираните информационни системи ...
Безспорно е влиянието на преките чуждестранни инвестиции върху икономиката на приемащата държава. Те влияят върху националното производство, неговия обем и структура, върху търговията (внос и износ), върху местния пазар и конкуренцията, заетостта и доходите на ...
Списание „Бизнес управление“ е специализирано списание по мениджмънт. Издава се от Стопанска Академия „Д. А. Ценов“ – Свищов.
Списание „Бизнес управление“ излиза от 1991 година. Онлайн версията на списанието стартира през 2012 година. Списанието е платформа за представяне на различни научни изследвания и разработки по актуални за нашата и световната бизнес практика теми. На своите страници то отразява състоянието и развитието на теорията и
Списанието предоставя възможност за споделяне на различни идеи и виждания в областта на икономическата практика. Представя научни изследвания, поставят се проблеми и се търсят рационални управленски решения. В изданието се публикуват разработките както на известни и утвърдени изследователи, така и на млади учени.
Обхват
В списанието се публикуват научни
Адрес: Свищов, ул." Емануил Чакъров" 2
E-mail: bm@uni-svishtov.bg
Технически секретар
Живка Тананеева
Тел.: (++359)631-66-295
1. Проф. д. н. Борислав Борисов – главен редактор
2. Проф. д-р Красимир Шишманов – зам. главен редактор
3. Проф. д. н. Божидар Божинов
4. Проф. д-р Любчо Варамезов
5. Доц. д-р Иван Марчевски
6. Доц. д-р Ирена Емилова
7. Доц. д-р Румен Ерусалимов
8. Доц. д-р Силвия Костова
9. Доц. д-р Симеонка Петрова