ИНОВАТИВНАТА ВЪЗПРИЕМЧИВОСТ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО КАТО ОСНОВА ЗА НЕГОВИЯ ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ И РАЗВИТИЕ
Автори
Ключови думи
иновации, иновативна възприемчивост, конкурентни предимства, фактори, влияещи върху иновативната възприемчивост, оценка на иновативната възприемчивост и нейното развитие.
Резюме
Статията е посветена на въпросите, свързани с иновативната възприемчивост на предприятието, която характеризира неговата готовност и способност за иновативна дейност и повишаване на иновативната активност. Високата иновативна възприемчивост може да се разглежда като индикатор на способността на предприятието да създава конкурентни предимства, и следова¬телно, да създава определен конкурентен натиск на пазара. Оценката на инова¬тивната възприемчивост позволява да се откроят слабите страни в дейността на предприятието и да се определят възможностите и пътищата за тяхното преодо-ляване.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.