ИНТЕГРИРАН МОДЕЛ ЗА ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА СИСТЕМА ОТ КЛЮЧОВИ ИНДИКАТОРИ ЗА РЕЗУЛТАТНОСТ

Автори

Ключови думи
ключови индикатори за резултатност, бизнес интелигентни системи, управление на бизнес резултатност.

Резюме
В основата на управлението на резултатността стои поставянето на адекватни стратегически цели, наблюдение на изпълнението и резултатите, както и навременното премахване на възникналите проблеми при изпълнението на предварително направения план. Системите от ключови индикатори за резултатност (СКИР) са силен инструмент за организационна промяна. Те могат да бъдат изградени по-ефективно и ефикасно посредством интегриран модел, който да обединява проектирането на ключови индикатори за резултатност и гъвкавото разработване на бизнес интелигентни системи.

JEL Класификатор: M15.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 18

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • ВЛИЯНИЕ НА ИНОВАЦИИТЕ ВЪРХУ РЕЗУЛТАТНОСТТА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ (МСП) В АЛЖИР

    В стремежа си към иновации малките и средните предприятия (МСП) се изправят пред огромни предизвикателства. Отдавна е известно, че иновациите са ключов фактор за растежа на малките и средните предприятия (МСП) и като такива са предмет на мно-гобройни научни изследвания. В Алжир обаче съществуват твърде малко научни разработки по темата. Целта на ...

  • СРОЧНИТЕ ТРУДОВИ ДОГОВОРИ КАТО ИНСТРУМЕНТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ИНОВАТИВНАТА ДЕЙНОСТ НА ОРГАНИЗАЦИИТЕ (ПО ПРИМЕРА НА ПРЕДПРИЯТИЯТА В РЕПУБЛИКА БЕЛАРУС)

    Статията представя резултатите от проведено научно изследване относно ролята на факторите на труда и по-специално – срочните трудови договори, в иновативната дейност на организациите в Беларус. Установява се посоката на влияние, което този тип договори имат върху иновативната дейност на предприятията. Доказваме, че колкото по-малка е една ...

  • РАЗВИТИЕТО НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И ВЛИЯНИЕТО ИМ ВЪРХУ ФОРМАТА НА ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

    В статията се разглеждат развитието и сложността на информационните технологии (ИТ). Аргументира се зависимостта на съвременния бизнес от степента и ефективността от приложението на ИТ. На тази основа се поставят някои въпроси, свързани с ориентацията на информационното обслужване (ИО) към предоставянето на услуги. Обосновава се, че тя се базира ...