РАЗВИТИЕТО НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И ВЛИЯНИЕТО ИМ ВЪРХУ ФОРМАТА НА ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
Автори
Ключови думи
информационни технологии (ИТ), информационно обслужване (ИО), ИТ услуга, ИТ сървис мениджмънт (ИТСМ).
Резюме
В статията се разглеждат развитието и сложността на информационните технологии (ИТ). Аргументира се зависимостта на съвременния бизнес от степента и ефективността от приложението на ИТ. На тази основа се поставят някои въпроси, свързани с ориентацията на информационното обслужване (ИО) към предоставянето на услуги. Обосновава се, че тя се базира и се определя от достижения на мениджмънта на информационно-технологичните услуги (ИТСМ). Представени са различни подходи за подобряване на ИО и е очертана тенденцията за преобразуване на настоящите подразделенията за ИО към такива, предлагащи услуги.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 19
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.