ВЛИЯНИЕ НА ИНОВАЦИИТЕ ВЪРХУ РЕЗУЛТАТНОСТТА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ (МСП) В АЛЖИР

Автори

Ключови думи
малки и средни предприятия (МСП), иновации, дейност на предприятията.

Резюме
В стремежа си към иновации малките и средните предприятия (МСП) се изправят пред огромни предизвикателства. Отдавна е известно, че иновациите са ключов фактор за растежа на малките и средните предприятия (МСП) и като такива са предмет на мно-гобройни научни изследвания. В Алжир обаче съществуват твърде малко научни разработки по темата. Целта на тази статия е да изследва въздействието на организационните, процесуалните, продуктовите и маркетинговите иновации върху различните аспекти на дейността на малките и средните предприятия (МСП).

JEL Класификатор: М21, О31.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • ИНТЕГРИРАН МОДЕЛ ЗА ПРОЕКТИРАНЕ И ИЗГРАЖДАНЕ НА СИСТЕМА ОТ КЛЮЧОВИ ИНДИКАТОРИ ЗА РЕЗУЛТАТНОСТ

    В основата на управлението на резултатността стои поставянето на адекватни стратегически цели, наблюдение на изпълнението и резултатите, както и навременното премахване на възникналите проблеми при изпълнението на предварително направения план. Системите от ключови индикатори за резултатност (СКИР) са силен инструмент за организационна промяна. ...

  • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕ НА СОЦИАЛНО-ИКОНОМИЧЕСКИЯ ПОТЕНЦИАЛ НА ПРОГРАМАТА ЗА ПРОФИЛАКТИКА И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА НОИ

    Дейностите по превенция и преодоляване на последиците от риска в публичната социалноосигурителна система на България придобиват изключителна значимост в условията на влошаване на здравния статус както общо, така и на осигурените лица. Разгледани са възможностите за относителното финансово-организационно обособяване на Програмата за профилактика и ...

  • РАЗВИТИЕТО НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И ВЛИЯНИЕТО ИМ ВЪРХУ ФОРМАТА НА ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

    В статията се разглеждат развитието и сложността на информационните технологии (ИТ). Аргументира се зависимостта на съвременния бизнес от степента и ефективността от приложението на ИТ. На тази основа се поставят някои въпроси, свързани с ориентацията на информационното обслужване (ИО) към предоставянето на услуги. Обосновава се, че тя се базира ...