ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД АСОРТИМЕНТНОТО ПРЕДЛАГАНЕ НА РИТЕЙЛЪРИТЕ В ЕРАТА НА ОМНИКАНАЛНОСТТА
Автори
Ключови думи
ритейлъри, омниканално предлагане на асортимент, омниканалност.
Резюме
Настоящата статия представя резултати от изследване, целящо да се направи теоретико-емпирична интерпретация на асортиментното предлагане на ритейлърите в омниканална среда. Върху тази база се извеждат най-открояващите се предизвикателства и въпроси, като се прилага комбинация от преглед на специализираната икономическа теория и се привеждат примери от реалната ритейл практика. Поставят се конкретни теоретико-концептуални и практически задачи на проучването. За анализа на набраните теоретични и емпирични данни се прилагат научните методи на фактор-ния анализ и синтез, сравнението, обобщението, онагледяването. Изследователските резултати се систематизират във формулирани изводи и се свързват с оценяване влиянието на омниканалността върху асортиментното предлагане на ритейлърите.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 19
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.