ОСОБЕНОСТИ НА ПАЗАРНО ПОВЕДЕНИЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ИНДУСТРИАЛНИ ПРЕДПРИЯТИЯ

Автори

Ключови думи
пазарно поведение, индустриално предприятие, отношения с потребителите, стратегия за диференциране, специализирани па¬зари

Резюме
Сложната и динамична обстановка на стоковите пазари при¬нуждава българските индустриални предприятия да търсят по-гъвкави и ефек¬тивни подходи, за да се адаптират своевременно към съвременните предизвика¬телства. Индустриалните предприятия се стремят да демонстрират поведение, чрез което да запазят и разширят пазарните си позиции, да отговорят адекватно на измененията в потребителското търсене и да се противопоставят на нараст¬ващата конкуренция. Целта на статията е, на базата на теоретични и емпирични проучвания, да се изследва пазарното поведение на българските индустриални предприятия и да се изведат специфичните му особености.

JEL Класификатор: L11,L14,L21,L22,L24
Кодове на научна квалификация:
Страници: 21

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • ПРИЛОЖЕНИЕ НА КОНЦЕПЦИЯТА BYOD - ПРЕДИМСТВА, РИСКОВЕ И ПОДХОДИ

    Мобилните устройства кардинално промениха предста¬вите за работа на служителите и за измеренията на съвременния бизнес. Популярността на концепцията BYOD (Bring Your Own Device) се дължи на една от основните характеристики на бизнеса от последните някол¬ко години – мобилност на мениджърите и служителите. Изклю¬чи¬телна актуалност придобива ...

  • ИНОВАТИВНА НАУЧНА ПУБЛИКАЦИЯ

    -...

  • ОЧЕРТАВАНЕ НА ТВЪРДИ И МЕКИ ПАРТНЬОРСТВА В МЕЖДУНАРОДНИЯ БИЗНЕС

    Настоящото изследване е развито в две части. В първата част са лансирани възможни видове партньорства, като уда-рението е поставено върху деловите взаимоотношения. Приведен е и феноме¬нът ТРР (Trans-pacific partnership). Изведени са характеристики на твърдо и меко партньорство. Във втората част е разработен инструментариум за анализ и оценка на ...