ОСОБЕНОСТИ НА ПАЗАРНО ПОВЕДЕНИЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ИНДУСТРИАЛНИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори
Ключови думи
пазарно поведение, индустриално предприятие, отношения с потребителите, стратегия за диференциране, специализирани па¬зари
Резюме
Сложната и динамична обстановка на стоковите пазари при¬нуждава българските индустриални предприятия да търсят по-гъвкави и ефек¬тивни подходи, за да се адаптират своевременно към съвременните предизвика¬телства. Индустриалните предприятия се стремят да демонстрират поведение, чрез което да запазят и разширят пазарните си позиции, да отговорят адекватно на измененията в потребителското търсене и да се противопоставят на нараст¬ващата конкуренция. Целта на статията е, на базата на теоретични и емпирични проучвания, да се изследва пазарното поведение на българските индустриални предприятия и да се изведат специфичните му особености.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 21
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.