АНАЛИЗ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА РАЗВИТИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИТЕ СИСТЕМИ НА ПРЕДПРИЯТИЯТА

Автори

Ключови думи
информационни технологии, информационни системи, ERP, CRM, SCM, OLAP, BI, DSS, изчисление в облака, системна интеграция, реинженеринг.

Резюме
Развитието на информационните системи изискват много по¬вече от внедряване на съответна технология или намиране на информационно решение. Необходим е задълбочен стратегически подход, анализ на възможнос¬тите и обективните трудности. Важно условие в този процес е, че развитието на информационната система трябва да е съобразно със световните стандарти, да позволява гъвкава настройка и адаптация според специфичните индивидуални изисквания. Всичко това многократно се усложнява от факта, че условията на функциониране на предприятията в момента у нас налагат постигането на поло¬жителни резултати, като това се осъществява в съкратени срокове с намалени бюджети за информационна инфраструктура.

JEL Класификатор: D85, L21.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 18

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • ДОПЪЛНИТЕЛНОТО ПЕНСИОННО ОСИГУ¬РЯВАНЕ – ИНДИВИДУАЛНО ИЛИ КОЛЕКТИВНО РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ПЕНСИОННИЯ ФОНД

    В теорията и практиката на пенсионното осигуряване са поз¬нати и се прилагат три финансовопокривни системи: разходопокривна, капитало¬покривна и премийнопокривна. Тези системи показват по какъв начин текущите разходи за пенсии ще бъдат разпределени както във времето, така и върху оси¬гурените лица. Общото между тях е, че са изградени на база ...

  • ПРАКТИКОПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ НА СЧЕТОВОДНОТО БЮДЖЕТИРАНЕ

    За разлика от българската, в световната счетоводна теория и практика счетоводството, бюджетирането и анализът съществуват като едно цяло. Ситуацията у нас през последните години наложи един нов поглед към бю-джетирането в предприятията. Управляващите имат вече нужда от план за дей-ността на предприятието за предстоящия и бъдещите отчетни периоди и ...

  • БЪЛГАРСКИЯТ ТУРИЗЪМ – МЕЖДУ КЛАСИКАТА И ПОПУЛЯРНИЯ ЖАНР

    Характерът на развивания туризъм като бизнес зависи до го¬ляма степен от целите, които преследва и от търсенията на туристите, които бизнесът привлича като свои клиенти. За да се определи характерът на съвре¬менния туристически бизнес в България, в статията се акцентира на качеството и спецификата на реализацията му като индустрия. Целта е да се ...