ПРОГРАМИ ЗА ТЪРСЕНЕ В ИНТЕРНЕТ

Автори

Ключови думи
интернет, търсещи машини, машини за търсене на ин¬формация, индекс на търсещите машини, търсачки, статистически данни, SEO.

Резюме
В статията, въз основа на 15 годишен период от засилен инте¬рес на автора към машините за търсене на информация в мрежата, се коменти¬рат промените, настъпили през този период в тяхното развитие. Тезисно се мар¬кират основните особености на най-популярните в момента търсещи машини. Въз основа на посочените в изложението данни се правят констатации за теку¬щото състояние и едновременно с това се очертават перспективите за развити¬ето на търсачките в следващите няколко години. Отделено е място и за комен¬тиране на основните препоръки на специалистите по оптимизиране на сайтовете в интернет, пряко влияещи на индексирането им от машините за търсене на информация. Въз основа на това се очертават и тенденциите, които се проявя¬ват при търсещите машини за този относително продължителен период от тех¬ния жизнен цикъл.

JEL Класификатор: D83, D85.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 13

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО: ИНОВАЦИОННА ДЕЙНОСТ – КОНКУРЕН¬ТОСПОСОБНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

    В настоящата статия се изяснява в теоретичен и практически аспект съществуващата двустранна връзка между иновационната дейност, ино¬вационната активност и фирмената конкурентоспособност. В хода на анализа се подчертава, че, от една страна, равнището на фирмената конкурентоспособност в предприятията, определяща интензивността на иновационните ...

  • РИСКЪТ КАТО ЧАСТ ОТ ПРОФЕСИЯТА НА СЧЕТОВОДИТЕЛЯ

    В настоящата разработка се характеризира професионалният риск на счетоводителя, като се проучват неговите източници. Разкриват се пос¬ледиците от него и се търсят възможности за минимализирането им. Рискът е неотменна част от професията на счетоводителя. По въпро¬сите на риска е писано немалко, но по отношение на счетоводството той не е проучен ...

  • ЕВОЛЮЦИЯ НА ПАРАДИГМАТА НА МАРКЕТИНГА

    През последното десетилетие маркетингът започна да развива ново съдържание на своята парадигма, която се основава на преосмислянето на досегашните маркетингови постулати за идентифициране, изследване и реша¬ване на проблемите на стопанския живот. Под влияние на революционните из¬менения в условията на бизнеса и обществото като цяло, все ...