ОРГАНИЗАЦИОННИ ФОРМИ И РЕШЕНИЯ ЗА ЕКСПОРТНО НАСЪРЧАВАНЕ
Автори
Ключови думи
експортно насърчаване; организационни форми; услуги; ор¬ганизации за експортно насърчаване; политика експортно насърчаване.
Резюме
Основна цел на разработката е да се проследи възникването и развитието на организационните форми и решенията за експортно насърчаване, със задачата да се разкрият същностните характеристики на съвременната по¬литика за експортно насърчаване. Акцентира се върху предлаганите услуги и съвкупността от мерки за стимулиране. По тази причина въз основа на селекция върху проучвания, се формулират основните принципи, които имат основопола¬гащо значение за успешното функциониране на организациите за експортно насърчаване (ОЕН). Посочената задача получава разрешение чрез провежда¬нето на обзорен анализ върху решенията за експортно насърчаване в страни с различна степен на икономическо развитие. Прилагането на този подход е удачно, тъй като разкриването на различните организационни форми за експорт¬ното насърчаване дава възможност за оценка и сравнение.
Въз основа на проучените примери се определя доколко практиката за екс-портно стимулиране у нас е аналогична на тази в другите страни.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.