ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ НА МОДЕЛА „БИЗНЕС ПРОЦЕС КАТО УСЛУГА“
Автори
Ключови думи
бизнес процес като услуга, управление на бизнес про¬цеси, облачни услуги.
Резюме
Моделът „Бизнес процес като услуга“ интегрира достиженията на концепциите за управление на бизнес процесите на базата на техните мо¬дели и облачните технологии. Той е насочен към бързото изграждане на автома¬тизирани бизнес процеси на базата на облачни услуги. В статията е направен опит за прецизиране обхвата на модела „Бизнес процес като услуга“, като са систематизирани неговите логически и технологични аспекти. Дефинирани са неговите предимства, както и някои проблеми при прилагането му. На тази база са изведени фактори за успешното му прилагане.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.