ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ НА МОДЕЛА „БИЗНЕС ПРОЦЕС КАТО УСЛУГА“

Автори

    Ключови думи
    бизнес процес като услуга, управление на бизнес про¬цеси, облачни услуги.

    Резюме
    Моделът „Бизнес процес като услуга“ интегрира достиженията на концепциите за управление на бизнес процесите на базата на техните мо¬дели и облачните технологии. Той е насочен към бързото изграждане на автома¬тизирани бизнес процеси на базата на облачни услуги. В статията е направен опит за прецизиране обхвата на модела „Бизнес процес като услуга“, като са систематизирани неговите логически и технологични аспекти. Дефинирани са неговите предимства, както и някои проблеми при прилагането му. На тази база са изведени фактори за успешното му прилагане.

    JEL Класификатор: C88, M15.
    Кодове на научна квалификация:
    Страници: 17

    За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

    Още статии от този брой

    • ИНТЕГРИРАНОСТ НА СТРАТЕГИИТЕ ЗА НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ В ПЛАНОВИТЕ ДОКУМЕНТИ НА ВИСШИТЕ УЧИЛИЩА

      В статията са представени модел за интегрираност на орга¬низа¬ционната стратегия на висшите училища със стратегията за научноиз¬следователска дейност, както и етапите на разработване на стратегията за НИД, така че да се постигне съгласуваност с организационната стратегия и структура. Моделът дава възможност за ефективно организационно проекти¬ране ...

    • ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЧЕТОВОДНИЯ ТРУД В БАНКОВИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ

      Финансовият стабилитет на предприятието се определя от резултатите, които то реализира за съответния отчетен период. Реализацията на съответните резултати (печалби) зависи не само от размера на разполагаемия капитал, но преди всичко от разработената инвестиционна стратегия, посредст¬вом която той да бъде ангажиран в конкретни стопански операции по ...

    • АКТУАЛНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА РАЗХОДИТЕ, ФИНАНСИРАНИ СЪС СРЕДСТВА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

      С проектите, финансирани със средства от оперативните прог¬рами към Европейските структурни и инвестиционни фондове, се предоставя финансиране на отделни сектори и дейности под условие, като с това се цели ускоряване на интеграцията, повишаване качеството на работата и услугите, раз¬ви¬тие на човешкия ресурс и в крайна сметка подобряване на ...