ВЛИЯЕ ЛИ КУЛТУРАТА НА СТРАНАТА ПРИЕМНИК ВЪРХУ УСПЕХА НА ЧУЖДЕСТРАННИТЕ ТЪРГОВЦИ НА ДРЕБНО?
Автори
Ключови думи
успех на търговците на дребно, национална култура, Хофстеде.
Резюме
Като използваме модела на Хофстеде (Geert Hofstede) за култур¬ната ориентация на различните нации, ние изследваме доколко успехът на чуждестранните търговци на дребно зависи от културните ценности във всяка страна приемник. Резултатите от нашето изследване показват, че индивидуализ¬мът и стремежът към избягване на несигурност в страната приемник имат отрицате¬лен ефект, докато стремежът към удовлетворяване на желанията влияе положително върху успеха на чуждестранните търговци. Изследването отделя място и на конкретни изводи за теорията и практиката в тази сфера.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 20
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.