ИЗСЛЕДВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ ХОТЕЛИЕРСКИТЕ УСЛУГИ
Автори
Ключови думи
туризъм, конкурентоспособност, услуги, удовлетвореност.
Резюме
Поддържането на висока конкурентоспособност в туристи¬чес¬кия бизнес (в частност – на хотелиерството) съдейства както за дългосрочното раз¬витие и управление на регионите, така и за устойчивото и конкурен¬то¬спо¬соб¬но развитие на регионалната туристическа дестинация. В статията са разгледани въпроси, отнасящи се до конкурентоспособността на туризма в България, пос¬редством оценка на хотелиерските услуги, предлагани на летуващите туристи. Резултатите са получени въз основа на анкетно проучване на четири хотела (разположени на Българското Черноморие) проведено през август 2012 г. Ста¬тията се състои от две части: анализ на предлаганите услуги в наблю¬да¬ваните хотели (обслужването на рецепцията, оценката на стаите и ресторанта в съот¬ветния хотел, и оценка на девет вида услуги); и оценка на удовле¬творе¬ността на анкетираните туристи от предлаганите услуги. В резултат от изслед¬ването са определени качествените характеристики на предлаганите услуги в наблюдава¬ните хотели и важността на услугите според оценката на анкети¬раните туристи. Чрез тях са получени резултатите за степента на удовле¬тво¬реност на туристите от предлаганите услуги и насоките, в които трябва да се работи, за да се подоб¬рят качествените характеристики на хотелите.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 20
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.