ПРОДУКТОВО ПЛАНИРАНЕ ВЪВ ФИРМИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ В БЪЛГАРИЯ

Автори

Ключови думи
продуктово планиране, продуктова политика, продуктов микс, продуктов мениджмънт, маркетингов микс.

Резюме
При избора на предметна област на настоящата статия, се изхожда от разбирането за ключовото място на продуктовата политика. Като се имат предвид особеностите в сектора на безалкохолните напитки, се предлага методическа рамка на процеса на продуктово планиране, която способства вземането на обосновани управленски решения, свързани с продуктовата политика. Наред с това, се разглеждат някои основни изходни постановки, които разкриват същността на продуктовия мениджмънт и се извеждат и групират характерните за фирмите от разгледания сектор елементи на продуктовата политика.

JEL Класификатор: M31, M11
Кодове на научна квалификация:
Страници: 20

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • ПОДХОДИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ВЗЕМАНИЯТА ОТ КЛИЕНТИ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО

    Настоящата научна статия е посветена на счетоводното интерпретиране на вземанията от продажби, формирани в дейността на предприятието. В системен аспект се характеризира тяхната същност, функционална роля и значение за стопанските субекти. Аргументирано се предлагат подходи за усъвършенстване на текущото и периодичното счетоводно отчитане на ...

  • ГЛОБАЛНАТА ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯ – ФАКТОР ЗА ПРОМЯНА НА СУБЕКТИВНИТЕ НАГЛАСИ

    Статията разглежда проблема за индивидуализацията на глобалното развитие, предизвикана от промените през ХХІ век. Обосновава се необходимостта да се прибегне до употребата на нови методи при анализиране на субективния характер на глобалната икономика и политика в процеса на формиране на съвременна институционална система, като се вземат предвид ...

  • ИЗСЛЕДВАНЕ НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ ХОТЕЛИЕРСКИТЕ УСЛУГИ

    Поддържането на висока конкурентоспособност в туристи¬чес¬кия бизнес (в частност – на хотелиерството) съдейства както за дългосрочното раз¬витие и управление на регионите, така и за устойчивото и конкурен¬то¬спо¬соб¬но развитие на регионалната туристическа дестинация. В статията са разгледани въпроси, отнасящи се до конкурентоспособността на ...