ПОДХОДИ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ВЗЕМАНИЯТА ОТ КЛИЕНТИ НА ПРЕДПРИЯТИЕТО
Автори
Ключови думи
счетоводство, предприятия, вземания от клиенти
Резюме
Настоящата научна статия е посветена на счетоводното интерпретиране на вземанията от продажби, формирани в дейността на предприятието. В системен аспект се характеризира тяхната същност, функционална роля и значение за стопанските субекти. Аргументирано се предлагат подходи за усъвършенстване на текущото и периодичното счетоводно отчитане на вземанията от клиенти на предприятието. Акцентът се поставя върху създаването на актуална, обхватна и детайлизирана информация на посочените обекти на отчитане, според тяхното индивидуално проявление и предварително определени критерии за разграничаване и класифициране.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 15
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.