ПОДХОД КЪМ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ENTERPRISE 2.0 ОТ КОМПАНИИТЕ

Автори

Ключови думи
Web 2.0, Enterprise 2.0, consumer-generated content, Enterprise 2.0 strategy, social network, social media strategy, social media marketing, social software, Intranet 2.0, .

Резюме
В статията са споделени вижданията на автора за успешно из¬ползване на Enterprise 2.0 за решаване на 4 групи задачи в предприятието: Мар¬кетинг в Web 2.0 и работа с клиенти на компанията; Взаимодействия с бизнес партньори; Управление на персонала; Управ¬ление на знанията в компанията. Предложен е подход към разработването на страте¬гия за приложение на Enterprise 2.0 за нуждите на предприятието, къ¬дето действията са разделени условно в шест етапа: анализ на бизнес процесите в предприятието, изследване и анализ на състоянието на информационните системи и технологии, разработ¬ване на основните цели и задачи за развитие на ИКТ, очертаване на възможните пътища за приложение на социалните медии в бизнес процесите, разработване на проекта на корпоративната социална мрежа и реализиране на но¬вата ИТ стратегия за социална корпоративна мрежа.

JEL Класификатор: D85, C81, C82
Кодове на научна квалификация:
Страници: 16

За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.

Още статии от този брой

  • ТРАНСФЕРЪТ НА ТЕХНОЛОГИИ ОТ ТРАНСНАЦИОНАЛНИТЕ КОРПОРАЦИИ И ГЛОБАЛИЗАЦИЯ НА ЗНАНИЯТА

    Обект на изследване в статията е трансферът на технологии и глобали¬зацията на знанията от транснационалните корпорации чрез износа на преки чуждестранни инвестиции, международната търговия с наукопоглъщащи изделия и покупко-продажбата на лицензи, патенти и ноу-хау. Посочва се, че трансферът на технологии в света чрез продажбата на лицензи и ...

  • СЧЕТОВОДНИ И ДАНЪЧНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ ОЦЕНЯВАНЕ НА ЗЕМЕДЕЛСКАТА ПРОДУКЦИЯ

    В статията се анализират постановките в счетоводните стан¬дарти № 41 „Селско стопанство” и № 2 „Отчитане на стоково-материалните за¬паси” при определяне и оценяване на земеделската продукция и влиянието на оценките при формиране на финансовия резултат за отчетния период. При прак¬тическото прилагане на посочените стандарти се проявяват ...

  • ПРИЛОЖЕНИЕ НА МОБИЛНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ В БИЗНЕСА

    Мобилните технологии навлизат все по-бързо и масово в съв¬ременния бизнес, в резултат на което той става по-гъвкав, динамичен, комуника¬тивен и ефективен. В статията се разкриват предпоставките, възможностите и формите на приложение на мобилните технологии в бизнеса. Представени са и най-популярните мобилни услуги, които подпомагат постоянния ...