ПОДХОД КЪМ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ENTERPRISE 2.0 ОТ КОМПАНИИТЕ
Автори
Ключови думи
Web 2.0, Enterprise 2.0, consumer-generated content, Enterprise 2.0 strategy, social network, social media strategy, social media marketing, social software, Intranet 2.0, .
Резюме
В статията са споделени вижданията на автора за успешно из¬ползване на Enterprise 2.0 за решаване на 4 групи задачи в предприятието: Мар¬кетинг в Web 2.0 и работа с клиенти на компанията; Взаимодействия с бизнес партньори; Управление на персонала; Управ¬ление на знанията в компанията. Предложен е подход към разработването на страте¬гия за приложение на Enterprise 2.0 за нуждите на предприятието, къ¬дето действията са разделени условно в шест етапа: анализ на бизнес процесите в предприятието, изследване и анализ на състоянието на информационните системи и технологии, разработ¬ване на основните цели и задачи за развитие на ИКТ, очертаване на възможните пътища за приложение на социалните медии в бизнес процесите, разработване на проекта на корпоративната социална мрежа и реализиране на но¬вата ИТ стратегия за социална корпоративна мрежа.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 16
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.