МЯСТОТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНАТА КУЛТУРА В РАЗВИТИЕТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИЯ БИЗНЕС
Автори
Ключови думи
Застраховане, застрахователно дружество, застрахо¬вателен по¬средник, застрахован, застрахователен пазар, застрахователна услуга, застра¬хователна кул-тура, застрахователна реклама
Резюме
В статията се разглежда застрахователната култура като фактор за развитие на застрахователния бизнес. Авторът приема, че имиджът на застрахователите е в пряка зависимост от застрахователната култура.
Специално внимание е отделено на мениджмънта и неговата роля за повиша¬ване нивото на застрахователната култура. На базата на практическия опит се свързва застрахователната култура с особеностите на застрахо¬вателната услуга.
Приема се, че за повишаване нивото на застрахователната култура оп-ределена роля се пада на рекламата.
Обосновава се не само необходимостта от повишаването на за¬стра¬хо-вателната култура на работещите в застрахователното дружество, но и на потенциалните потреби¬тели на застрахователните продукти.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 19
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.