АНАЛИТИЧНА ПРОЦЕДУРА ПО ПРОГНОЗИРАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ ВЪЗ ОСНОВА ФАКТОРИТЕ НА ВЛИЯНИЕ
Автори
Ключови думи
аналитични процедури, одитор, информация, фактори на влияние, обем продажби, корелационен анализ.
Резюме
В статията се разглеждат аналитичните процедури, които могат да бъдат използвани от одитора на етапа на получаване на информация, като процедури на проверката по същество, с цел събиране на преки доказателства за грешките, нарушенията и лъжливите твърдения във финансовата отчетност. Предлаганата методика за прогнозиране на резултативния показател, въз основа „факторите на влияние“ на примера на обема продажби, може да бъде прост и надежден инструмент в арсенала на одитора.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 13
За да прочетете пълният текст на статията кликнете върху съответния бутон.